تصفیه آب صنعتی

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

مواد شیمیایی به کار گرفته شده در پکیج تصفیه آب وپکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

این شرکت وارد کننده انواع فیلتر تصفیه اب و ممبران تصفیه آب صنعتی و خانگی میباشد.باتوجه به اهمیت بالای افزایش طول عمر ممبران فیلتر تصفیه آب اعم از فیلتر جامبو و فیلتر میکرونی دارای نقش ویژه ای میباشد.لذا باید فیلتراسیون به نحوه احسنت صورت گیرد به همین دلیل استفاده از فیلتر با کیفیت در تصفیه آب دارای اهمیت خاصی است.

باتوجه به این‌که زمانی که از آب چاه استفاده میکنیم ذرات خارجی و گرد و غبار و ذرات فیزیکی داخل اب است و باید ابتدا در سیستم پیش تصفیه حذف شود و سپس وارد ممبران شود لذا حتما باید بر اساس آنالیز اب فیلتر تصفیه آب با طراحی مناسب در دستگاه تصفیه آب بکارگیری شود.

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

معمولا در دستگاه های صنعتی فیلتر مرحله اول فیلتر شنی میباشد سپس فیلتر کربن برای حذف طعم و بو و رنگ آب و در نهایت از فیلتر میکرونی یا فیلتر کارتریج تصفیه آب استفاده میکنیم. لازم به ذکر تعویض به موقع فیلتر تصفیه آب کمک بزرگی به نگهداری خوب دستگاه تصفیه آب میکند.

باتوجه به این که کدورت آب در چاههای مختلف متفاوت است معمولا بهتر است هرچقدر کدورت بالاتر باشد زمان تعویض فیلتر ها با سرعت بیشتری انجام شود. لازم به ذکر است بعضی از فیلتر های تصفیه آب خود شوینده هستند و میشود چند بار آنها را شست و شو داد و مجدد از آن استفاده کرد.

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش در کنار تولیدات پکیج های تصفیه آب و فاضلاب ارائه کننده مواد مصرفی مورد نیاز در صنایع تصفیه آب نیز می باشد.

    • مواد مورد نیاز جهت شستشوی ممبران (توصیه می شود هر سه ماه یکبار عمل شستشوی ممبران انجام گردد)
    • آنتی اسکالانت مناسب و با کیفیت بالا (کیفیت آنتی اسکالانت تاثیر زیادی بر بالا رفتن عمر ممبران دارد)
    • ارائه مواد ضد خوردگی و ضد رسوب جهت پیشگیری از ایجاد رسوب در دیگ های بخار، برج های خنک کننده و …
    • سدیم متا بی سولفیت
  • پلی الکترولیت آنیونی
  • پلی الکترولیت کاتیونی
  • دیسکلر

آدرس شرکت آتیه انرژی تلاش بر روی نقشه گوگل

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان شرکت آتیه انرژی تماس بگیرید.

تلفن تماس ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸
آدرس وب سایت (https://atie-energy.com)

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا